Snabbtsnabbt

Tänkte skriva att jag lever. haha.
Kom hem för en timme sen efter en vinglig kväll med tjejerna, hehe.
Och vill tacka Marcus för samtalet i telefonen - i hela 45minuter, he he.
Ont i magen nu och ska nog gå till sängen eller till min sjuka syster som för någon timme sen spydde igen... :(
& så måste jag ta bort sminket, suck
Och svaren på frågestunden och de kommer någon gång då jag orkar, alltså inte nu.
Tusan vad du är söt.
Nu måste jag ge mat till björnen härhemma (katten Muffins alltså).
&jusste, jag såg två rådjur på vägen när jag gick hem, åh så söta!
Ha en bra Lördagskväll. puss


Kommentarer
tirran

ja din katt e så söt karin:( vill ha den eller de va dväl den du mena :(

2009-02-28 @ 23:05:11
Anonym

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-01 @ 11:13:27
URL: http://twistandshine.blogg.se/
georgia

haha ärligt, va kul :D



haha aa tack så mkt, men så synd att jag glömde kortet fan! skulle få hem mer då haha,

tack detsamma :D

2009-03-06 @ 22:56:00
URL: http://georgiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0