6 Februari. Sista skolFredagen


På fotot; Jag på Bildlktionen.
Fotograf; Therese

Jag och Therese fick sitta i ett udda rum och rita varnings bilder. Först blev det "varning för omogna bananer" på skämt, och sedan "varning för krokig väg" he he. På idrotten körde vi innebandy halva sidan av sidan, och andra sidan av sidan kryssarkung. Jag körde såklart innebandy med Tirran, Jerry och Bonnie i mitt lag. Haha, jag gjorde fler mål än proffset Jerry! :D Och blev puttad in i väggen av Marcus som kom springande mot mig. Jaja, jag är stark nog som klarade det! ha ha ha..

Menmen, nyss var jag ute med Jennifer. Vi tog en promenix till konsum och köpte godis och hon en tidning. Och så råkade hon tappa sin ena vante, så fall någon ser en blå vante, säg till :D
På vägen dit träffade vi också min käre bror som nu e hemma över helgen. Och snart kommer mamma hem.. Eller hon skulle kommit hem typ nu om det inte var dendär dumma stora bil olyckan i haninge.
Menmen, svull ikväll!


Kommentarer
moa

jerry jucka på mig...:S XD <3

2009-02-06 @ 19:27:45
URL: http://hejsanmoa.bilddagboken.se
mimmi

cool bild :)

följ gärna våran blogg! :)<3

2009-02-06 @ 21:00:48
URL: http://backindays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0