17 Januari. Lördag, Underbara Lördag.

Mamma har varit otroligt snäll idag :D vi åkte till farsta centrum och jag hitta allt som jag behövde;
idrottsskor - ville ha vita, men fanns inte i min storlek enligt han som jobbade där. så det blev ett par gula istället, eftersom mamma har alltid tyckt jag är en "gultjej". men sen hittade vi dom vita, i min storlek, men det blev dom gula iallfall. haha :D
två tröjor - svart och vit långarmad från h&m :) ska prova dom snart
kräm mot torr hud - blev hallon smak denna gång.
och choklad och så tog jag ju två till hål i öronen.. på vänstra örat kom hon åt en nerv så har nu lite ont i huvet och det gör fortfarande ont.. "/
men nu ska jag mäta, trixa och fixa rummet. bilder får ni senare :D
vad hittar ni på denna Lördag? <3


Kommentarer
rebecca

ooh, öron smycken - me like! <3

Jag ska bara ta det över lungt i kväll, se P3 Guld. Sjrå?? kram sötis

2009-01-17 @ 17:06:43
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
jannika

åh, vad rolig lördag :)

2009-01-17 @ 18:05:56
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Liene

sv: nej, jag går i en vanlig och tråkig skola, utom det att vi råkar kunna välja på dans, vår skola är ihop med gymasiet så då finns det lärare för det och kören går jag på. Men jag dansar och sjunger mest hemma ändå, svenska skolor har för låg nivå för kreativa människor tyvärr:/ eller vad vet jag, det kanske finns bättre skolor.



Jag vill också ha fler hål i öronen!:D

2009-01-17 @ 20:14:58
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0