22 Januari. Längtar...

Lat. Ordet idag är Lat. Och huvudvärk. Känner mig helt slut efter två veckors skola. Jag orkar inte. Jag behöver sommar. Sommarlov och värme. Bikini och kompisar. Sena ljusa sommarnätter och kärlek. ÅH, vad jag vill ha sommar.. Thihi.
Men först längtar jag ju såklart till min födelsedag. Eller lättaresagt till vecka 7 då vi får prao. Hunddagis :D. Och andra veckan med småbarn i 6års åldern med Mikaela. Och såklart på Tisdagen är det min födelsedag. Vet änn inte vilka jag ska träffa o så, men det blir iallafall först till handen centrum, tror jag(?). Nyss sa jag också till Kristin att jag önskar mig örhängen, nivet dom som det finns liten, större, störst eftersom veckan efter (v.9) får jag byta ut mina nya hål. Sen önskar jag mig ju piercing i navlen (som jag nog bara kan drömma om...) och bärbar dator (som jag också kan nog bara drömma om...). Men sen är det ju massa kläder som behövs just nu. Inget jag vet speciellt, men T-shirtar med tryck och underkläder och gråa jeans. I neeeed.
Nu kom en ny Frida-tidning i posten och jag ska läsa den och fixa något att dricka. Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0