23 Januari. Fredaaaag

Tjingeliiing alla läsare :)
Skoldagen idag har somsagt varit som dom andra. Har varit väldigt lat och såklart har alla puttat osv på mig. Varför har jag ingen aning om. Och på idrotten var alla såklart galna och tar det på liv&död. Vi körde någonting som jag inte minns namnet på, men två lag, som ska kasta bollar på en stor boll så den åker över till andra laget. Jag stog lite åt sidan för att inte bli knuffad och få basketbollarna på mig, haha. Och efter det körde vi spökboll, lika galet där. hihi.
Menmen, kom hem runt 3 och nyss plingade det på dörren. Haha jag visste dirket vilka det var - Jennifer&Therese :D För dem går runt och säljer chokladbollar och kolor för att samla pengar till tyskland resan. haha tyvärr hade jag inga pengar. Men vatten fick dom hihi. Och nu hörde jag att någon öppnade dörren, haha det var dom igen som släppte in min katt, haha.

Ikväll ska jag käka massa choklad och bara slappa.. Jag har verkligen blivit galen i choklad. suck.
Har ni haft en bra dag? :)

Therese och jag på slöjden. Haha, jag lever på äpplen&choklad :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0