28 Januari. Trött-Segar-Dagen

Kvällen igår började det inte bra. Låg i sängen och det kändes som morgon och att jag skulle upp direkt. Men så var det inte och jag somnade, vaknade ca 03.45 och trodde det var morgon, så fick ringa fröken ur-90510, och kolla vad klockan var, och den var tydligen 03.45 så fick somna om tills morgonen blev seg, seg, och ännu segare. Blev inte så mycket smink, och inte heller några linser. Men dagen flöt på, och slutade med en jättejobbig hicka. Men det gick över när jag gick och pratade hela vägen hem med Jennifer, thihi :D
Men nu har jag iallafall kommit hem från dansträningen, shit vad ovig jag har blivit under jullovet märkte jag.. Kan fan inte göra sånt som jag kunde förut.. suck! Menmen, det var kul idag också, vi fick även lära oss början av en kografi, en som likade en dans på jordbro... öh(?) Menmen, har käkat också - mums. & för er som vill veta så gick resan fram och tillbaka toppenbra för att vara första gången (:.

Det här med Jannikas och min tävling om vem som samlar till 4000;- snabbast kommer nog bli hon. Eftersom hon tänkt jobba på sportlovet.. Men det fick mig att inse en sak, hm! :D

Åh vad jag vill duscha, men K har redan gjort det, och R badar nu.. suck, vem kommer få duscha i iskallt vatten? - jo jag!
Nej, ska sluta innan det blir för långt inlägg. Torsdag imorgon, lång dag, men sen är det ju Fredag, Fredag, Fredag, Underbara Fredag, haha. Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
MizthaNguyen (v.

svar; awuu ack så mkt :D joo allt e bara fintr emd mig och du själv*? :D

2009-01-28 @ 20:08:19
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Aziza

heh, sooklart! ;D<3

2009-01-28 @ 20:25:56
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
jannika

mohahahahahhaha ;)<3

2009-01-28 @ 21:33:08
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0