Det går inte som planerat..

gick på toa, och sen var jag helt borta. visste inte vart mobilen var, och visste inte vart jag la kameran från i onsdags/torsdags. men nu sitter jag här.. febern börjar komma tillbaka. är proppmätt från dom 2 mackorna jag åt kl 10, orkar verkligen inte mer. fy.. man märker att jag inte riktigt är frisk än, och jag har så ont i magen, mellan revbenen, det är väl magsäcken eller? och mamma tror att jag råkat göra någonting med en muskel när jag spydde.. duktiga jag.
men just nu lägger jag in bilderna.. segt går det, kanske för att det var massa bilder och videos. men orkar inte lägga in dom på bloggen. nej fy jag måste gå till tven igen, och kolla på harry potter som syster kollar på (fy jag hatar dom filmerna). men kan kanske försöka ta lite glass..som nog kommer bli min middag också.
pusshej


Kommentarer
jennifer

jaaaaaaa, bli frisk nu !<333

2009-01-02 @ 16:44:37
URL: http://jjennufers.blogg.se/
Liene

sv: varsågod hjärtat:) och synd att du missar mycket, men jag vet inte vart jag ska lägga ut min blogginspiration om jag inte skriver så mycket, hahaXD

Du får krya på dig!<3

2009-01-02 @ 17:07:36
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0