30 Januari. Skolan & Bio

Hallihallå. Här sitter jag i min ensamhet och i mörkret och har faktiskt inte ont i magen, thihi. Tänkte berätta om hela dagen lite snabbt;
Morgonen blev seg, somvanligt, men på engelskan stog jag i caféet och hjälpte till, skönt att slippa engelska iaf. Men så kom Tom och berättade allting, suck, menmen, jag blev tvingad i mig både en toast och dricka även fast jag var mätt.. Ja, så kan det gå till en vanlig skoldag för mig. Och såklart skulle alla, speciellt Tom, klaga som tusan på att jag inte käkade någon lunch, men vad tusan, mätt och får äta en toast och sen lunch, nej det fick ta stopp där. Men, måste bara säga att Tom är bara för söt som bryr sig så mycket.
Dagen rann iallafall på och på idrotten fick vi köra, oj nu glömde jag vad det hette, men olika övningar iallafall, och ni kan gissa vem som satte sig i mitt knä för att sammarbeta med mig? Japp Therese såklart, haha. Men det blev hon och jag. Klena och ganska duktiga tyckte jag, he he.

Efter skolan blev det en snabb dusch hemma och sen iväg till tåget igen för att åka till söder med tjejerna. Vi käkade på donken och träffade sen Aziza, Emelie b & Emelie. Så då blev vi 8 tjejer som gick runt helt flummiga. Och det braiga var ju att vi satt brevid varandra på bion ;D "I taket lyser stjärnorna" såg vi ju såklart. Den var både bra och sorgsen. Tror inte att någon på bion inte var tårögd, hehe.

Iallafall hemma nu och har inte ont i magen. Vilket jag brukar ha efter att ha sett på bio. Inte tänkt på vad man ätit och bara proppat i sig vadsomhelst. hihi.
det funkar inte att lägga in bilder, lägger in dom senare. puss


Kommentarer
Linnea

fin blogg! :)

kika gärna in i min & gör en liten söt

kommentar!<3

2009-01-30 @ 21:36:56
evelina

svar: det hade jag också :)

Hoppas din kväll var bra !

2009-01-30 @ 23:28:09
URL: http://evehedberg.blogg.se/
andrine

taaaackkkk!<3

2009-01-31 @ 07:45:09
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
http://eerikandersson.blogg.se

man tackar :D

2009-01-31 @ 09:34:19
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0