För jag har lust.

Jag är Torsdagsbarn får slita tungt. Torsdagsbarn gör fin karriär. De som är födda på en torsdag är gärna energisk och snabb i vändningarna, men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt.

Nu har min syster shoppat massor, allt det som jag behöver - foundation, skor, jeans, tröja och något mer tror jag(?) men jag behöver otroligt mycket mer. Eller det är inte så viktigt, men meningen "Bra att ha" kommer upp, thihi.

Har funderat på att fixa bloggen. Kategorierna till mindre kategorier, och ny header. Men hinner aldrig och vet inte hur jag ska fixa headern. Men nya kategorier kommer innom snar tid. Det kan jag lova! ;D Men inläggen i de kategorier jag skrivit försvinner väl inte?

Jusste, jag fick ett linne idag, ett som sis inte andvänt och hon köpte det för någon dag sen. Wiho, Det är så skönt och stort - i love.


Kommentarer
Anonym

sv: allmänna idrottsklubben är AIK ? :O

2009-01-23 @ 20:51:42
jannika

sv: allmänna idrottsklubben är AIK ? :O

2009-01-23 @ 20:52:08
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Liene

Jag måste också fixa kategorier, men ska göra det i sommar, tar så mycket tid det där.



sv: hehe, bara för att du nämnde det!:) jag själv blev också sugen.

Fats egentligen är det under själva dagen jag är hungrig, men nu när det är skola vänder det upp och ner på hela mitt liv känns det som.

2009-01-23 @ 22:53:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Lisa

sv:Tackar!

2009-01-24 @ 10:47:03
URL: http://lisaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0