Jag vill kasta Dig i väggen.

Mitt humör har varit nere idag. Särkert från dendär jäkla smällen jag fick i huvudet av fönsterbrädan imorsse. Haha. Men det mesta jag klagar över är att jag inte får sola, jag som så gärna vill! Mamma säger, men gå ut och ha keps och en tunn blus då. Vadfan ska jag göra ute? ingen vill vara med mig när jag är halvsjuk. Åh, suck. Även kom hon med informationen på antibiotika tabletterna där det står "Du ska inte sola och inte vara i solen. Heller inte i solarium och även inte efter 5 dygn efter du tagit tabletterna".

O m  1 1  d a g a r  får jag alltså vara ute i solen igen. Vadfan ska jag göra under tiden? Sitta och hoppas på att det ska bli sämre väder? Å-å-å-å-å-å-h !

Well, jag gissade rätt på en tävling i Ericas blogg och blir länkad i en vecka, hur härligt är inte det? ;) Och visst är jag grym eftersom bilden var ju faktiskt svår om man kollar på vad jag skulle svarat först :p Haha : "men , hm, ett glas på ett berg typ, fast just där under är det brunt? ELLER NEJ. du har typ saft i ett glas och ställt det på ett berg?! Rätt? (aa)"


Kommentarer
Erica

sv. haha, grattis igen :)

jadå, det är bra, hur är det själv?

2009-07-18 @ 19:49:25
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Erica

sv. okej, hoppas verkligen du blir bättre snart. inget kul lov om du inte får vara ute, stackare :(

2009-07-18 @ 19:58:24
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Mia

haha, en smäll i huvudet kan irritera en under resten av dagen. (;

2009-07-18 @ 19:59:03
URL: http://notapoet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0