M o p p e

Mamma gav mig en allvarlig blick och gick ut med telefonen som hade ringt och samtidigt sitter jag och tjuvlyssnar. "Men du, då ska jag bara leta upp penna och papper och så kommer vi överens om en tid och adress" M o p p e :D hihi.


Im happy att någon äntligen har ringt. Och vi får hoppas att jag inte kör ihjäl den innan vi köpt den. Fast det skulle inte göra mig något eftersom ganska bra verkar den vara och gärna får den komma hem till mig. ;-) Han verkade även trevlig i telefon enligt min mor, och så kanske vi får lämna in den på lagning för bromsen men det skulle nog funka. Fast jag hade tur att han inte la på när en annan person svarade i telefonen och sa ett annat namn än namnet som skickat mailen, för jag vågade inte lämna mitt nummer och ta imot hans samtal när han väl skulle ringa. Men åh, äntligen! Antingen denna eller en dyrare fast snyggare, eller en annan som kommer ta ett tag och den är blå&ful fast bra, fast dom andra har inte hört av sig och jag vill ha en så snabbt som möjligt nu när sommaren snart är slut och jag måste hinna övningsköra och sedan fixa uppkörningen.
Happy. Nu ska jag smsa J om hennes bloggdesign. Kisses.


Kommentarer
Michelle [My life, my story, my words]

svar; hehe tack :D

2009-07-11 @ 23:24:45
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
LIENE

vad kul:D

2009-07-12 @ 10:33:08
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: hmm, lät lite komplicerat, för mina öron eller menar ögon iaf! haha kan inte koncentrera mig idag men aja.

Min brorsa är bäst:D han har liksom bra motivation för att leva sunt också, precis osm jag, kan ju inte äta ohälsosam mat och sitta hela tiden, det är väl inget liv.

2009-07-12 @ 13:08:09
URL: http://lienes.blogg.se/
cecilia

usch då , så du är lite småsjuk , trist!!



åhh ruuligt med en moppe , men om du skulle ha vägarna förbi Östergötland får du gärna varna mig, vill ju inte bli påkörd (;

2009-07-12 @ 19:23:17
URL: http://ceciliaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0