Den Tjugonde Smäller Det & Man Får Vara Kung För En Da'

svarta stuprör nelly/hm
ljusblå stuprör bikbok
svart lång tubtop Vart?
svarta pumps dinsko
svarta lr bruna gladiator dinsko
vit bikini nelly
brun väska Billig vart?
hårsprej åhlens/hm
värmeskydd för håret åhlens?
svart skinnjacka Billig vart?
läpp smycke punktshop/internet
navel smycke internet.

Vad är viktigast nudå? Det är det som är problemet. Just nu har jag inga pengar alls, inga alls, och allt tillsammans kan bli runt 2000. Nu gör vi om listan med viktigast först eller vad tycker ni ;-)

svart skinnjacka Billig vart?
svarta stuprör nelly/hm
brun väska Billig vart?
svarta pumps dinsko/nelly
ljusblå stuprör bikbok/bubbleroom
svart lång tubtop Vart?
värmeskydd för håret åhlens?
svarta lr bruna gladiator dinsko
hårsprej åhlens/hm
vit bikini nelly
läpp smycke punktshop/internet
navel smycke internet.

Imorgon åker iallafall jag och E till stan för att checka allt jag behöver. Det är iallafall värt att prova, ta kort, och kolla priset för att sedan försöka fixa pengarna på något sätt. (Någon som behöver hjälp med att tvätta bilen? ^^, ) Ni vet inte hur galen jag har blivit i skinnjackor, jag Måste ha! Länka gärna härliga hemsidor med kläder, smycken, eller varför inte med skor och väskor? Puss o kram.



Kommentarer
Erica

sv. okej, med mig är det bra :)



tack detsamma! ska vi följa varandra med bloglovin? :D

2009-07-07 @ 21:29:50
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Erica

sv. okej :) jag har lagt till dig också nu (:

2009-07-07 @ 22:06:39
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Rano

Jo jag håller med dig, båda är snygga men vita är mer för varma sommardagar och svarta för kvällarna (:

2009-07-07 @ 22:07:24
URL: http://ddarlings.blogg.se/
Michelle [My life, my story, my words]

- Tub topp hittar du på H&M

- En väska kan du gå in på shopfrisscopany.se. Dom har rea på väskor.

- Det beror om du ska ha en äkta skinnjacka då får du räkna med 600 och upp. Annars en fejk kan kosta typ300-400 ^^



svar; Tack :D ja det är alltid roligt med nya kläder/grejer!

2009-07-10 @ 19:33:10
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0