11 Juni. Hembesök kl 10 på morgonen.

Godmorgon. Gissa vem som sover sover i min säng just nu? Nej, inte Tisse. Utan nämnligen en kille, Jerry. Han och killarna var ju och nattgibba från igår-idag som jag sa i inläggen under, och imorsse blev jag tvugnen att ringa Sebbe för han bad mig. Då Jerry frågade om han kunde sova hos mig eftersom han orkade inte åka hem med moppen. Haha, ni skulle sett han, gick inte rakt och när jag hade "bäddat" sängen la han sig direkt och somnade. Haha sötis. Jaja, så idag blir det inget möte, skönt. Jag är sjukt trött och har sjukt ont i magen.
Äter för jag är hungrig, men tycker ingenting är gott. Får inte i mig speciellt mycket. Jag tog start flingor och mjölk för en stund sen, mindre än vad jag brukar ta, och hälften lämnade jag kvar. Magen värker.
Jag vill ha moppe. Ska jag sno Jerrys som står utanför? ..haha. Nejdå, så dum och galen är jag inte. Men plugga lite moppe grejer borde jag göra nu så jag kan skaffa körkortet snabbare ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0