19 Juni. Midsommar

Midsommaren blev inte så lyckad. Regn blev det såfort jag gick ut. Gud gillar inte mig, det var samma sak igår. Men jag träffade fem grabbar&M och var med dom en timme eller två. Sedan gick alla hem och när några ville ut igen så var det bara jag&M kvar, och jag skulle hem. Så en data och tvkväll får det bli. Imorgon har jag inte heller några planer, men lite promenader kanske det blir på dagen om det någongång är hyffsat väder. Dock ska det regna både imorgon och på söndag. Men varför inte passa på att mublera om rummet då?
Nu ska jag vara på fotohumör, så vi får se vad det kommer upp för bilder senare ;-)


Kommentarer
Lilmary

Tackar! Hoppas du får en fin kväll! :D Kram

2009-06-19 @ 21:13:02
URL: http://lilmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0