4 Juni. 4 timmars "skola"

Idag fick vi sluta hela tre timmar tidigare eftersom vi hade ingenting att göra. Började med att vi städade skåpen och sedan gjorde vi planscher (stavning?) om att folk ska komma till oss och köpa godsaker till klasskassan. Efter fick jag&Evelyn damsuga under spisar (äckel päckel) och efter det var vi ute en stund i regnet. Sen satt vi mest och chillade tills jag fick tråkigt och gjorde sex till små plansher där det bla stod på en "Öppet hus! Kom till caféet där 8B säljer godsaker som kakor, bullar, kaffe, läsk medmera för billiga priser :D" haha.. Men iallafall är jag & syster hemma nu fast snart går hon och jag ska baka antingen sockerkaka, tigerkaka, eller kladdkaka, beror på vad vi har hemma ;-) Men vi ser hur det slutar eftersom smeten är ju godast haha ;-D
Haha nu bråkar vi med lilla Tisse :)
Här har vi min snygga och snabba lånemobil ;
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0