Sommaren Är Inte Så Lätt Den Heller.

Vad arg jag är. Kom åt en knapp på lånemobilen så all musik, alla bilder, alla roliga filmer från igår, allting är borta. Hm, undra vad jag har för ringsignal nu, bara ett tyst ljud, fan vad kul. Ingen sladd har jag fått heller så kan inte lägga in till mobilen eller lägga in till datorn någonting. Åh, ge mig min kära mobil nu, nu, nu (om den ens går att laga, vilket var osärkert).
Men tillbaka till glada Karin igen. Har precis bestämt mig vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Det blir shorts som jag aldrig haft på skolavslutning + skjorta. Skor vet jag ännu inte, men ett par klackisar från syster eller så får mamma köpa några imorgon. ;-) Men jag vill inte att mamma ska köpa någonting till mig nu.. Förutom moppe. Suck, jag som behöver så mycket inför sommaren. Haha .. :( Tänk, bara två dagar kvar. Måndag, och sedan tisdag. Imorgon ska vi på "hemlig utflykt" som antagligen blir till stan för att se på gamla hus, eller nicksta för att leta kottar, roligare kommer det inte bli kan jag lova er.
Nu ska jag fixa mig så jag hinner ut direkt efter maten för att träffa de som velat träffa mig under dagen. Kisses.



Fortsätt kommentera inlägget under om att tjäna pengar.



Kommentarer
Anna j.

ah, kul :D

2009-06-07 @ 17:35:15
URL: http://annajin.blogg.se/
J [foto,mode&vardag]

Fin bloggdesign måste jag säga!<3<3

2009-06-07 @ 19:38:59
URL: http://justbyjulia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0