Tillbaka Till Bloggen.

Två timmars utekväll blev det idag, väldigt kort tid, men sjukt roligt har jag haft det. Fullgubbar som nyss flyttat hit från Litauen och snackar engelska, dricker samtidigt som dom spelar basket med oss, men ett par gånger har dem vunnit ändå ;-) Fast vi (eller lättaresagt killarna) var duktiga senaste matchen och vann *wiho applåder*. Men iallafall blev jag uppburen av en kille som hela tiden stod vid min sida och sa "You are very beautiful", och fick sitta på hans axlar. Äckel med stora bokstäver är han. Wellwell, kul var det. Och trevligt som vanligt hade vi med fler och fler människor som kom och hälsa. Bla, P, J, M, F, F, V, A, M, M, och nu fick jag minnesförlust, men iallafall var det ungifär hälften av sötisarna. Och filmerna från igår på Antons mobil gick runt och runt och shit vad kul det var :D Dock råkade jag komma åt en knapp igår när jag var så trött att allting försvann somsagt var. Dum jag är. Men iallafall har jag alla minnen kvar och har berättat Allting, hi hi. Slutet blev att någa av de gamlingarna stack hem och det var tre stycken kvar, då skjutsade Mikaela hem mig med Mickes moppe. Och snart ska jag komma med min :D Åh nej, nu blir jag såhär sugen igen på att köpa moppe.. Shit, vart ska jag få alla pengar ifrån?.. Ska leta moppar igen nu haha, sov sött, puss.


Kommentarer
Beatrice [foto, vardag & kläder]

ny header och allt ser jag :)

fint!

2009-06-08 @ 14:41:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/
andrine

vad fin header du gjort =)

2009-06-08 @ 20:49:25
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0