14 Mars. Lördag!

Godmorgon.. Eller vad man nu ska säga vid 14.21 tiden. Lite info hur min Fredagen den 13onde såg ut igår;
 Tur: Jag gick ut vid åttatiden med ett par människor och hade skoj o kollade på film hos Emil. Sen sov jag över hos Viktor & garvade åt Anton.
 Otur: Det blev även ganska stort bråk..(inte med dem jag spenderade kvällen med). & jag har fått ungefär 4 timmars sömn hos V.

Och idag har jag bara hunnit käka kräm, duschat och smörjt in mig med nya krämen som sis köpte till mig...tack :$

Ikväll blir det iallafall tjejkväll hos Jennifer med sju underbara söta tjejer tror jag det var. Så vi får se vad vi hittar på. Men några saker kan jag nog lova;
Tusentals foton, Skrik och skratt, Melodilfestivalen, Godis(för det mesta choklad?) chips & läsk

Bilder från igår

1; Sebbes andra hjärta. 2; Sebbes tredje hjärta.
Hade ni någon Otur igår?


Kommentarer
Bella

Jaaa det var super kul :D

2009-03-14 @ 15:57:34
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:10:38
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:28:24
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Liene

sv visst är den kul:)



oj, det var inte mycket du sov men hoppas du inte är alltför trött ikväll när du ska umgås med andra:)

jag ska okcså käka godis och se på MF, fast det fanns inte så mycket godis efetr min smak för mamma köpte.

2009-03-14 @ 17:38:58
URL: http://lienes.blogg.se/
rebecca

sv: jo jag var vatt på stan idag, o sen ska jag sitta bänkad framför Melodifestivalen som den nörda jag faktiskt är! ^^ pussar <3

2009-03-14 @ 18:38:43
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0