19 Mars. Glömmer bort all the time

Hallihallå. Kvällen igår blev också bra. Träffade bla. Mikaela, Evelyn, Marcus, Viktor, Ramus, Ante och några fler i vh och så var vi en stund i tungelsta. Och sedan skulle jag och Ramus gå hem i kylan, eller jag tyckte det var iskallt trots min tjocka vinterjacka, men inte han så jag fick den över mig också, haha :D aja, skönt var det iallafall dock att jag såg ut som en.. ja jag vet inte vad, en jätte maybe?
Sen idag har det varit skola. På lunchen var jag med Evelyn och snackade och sedan hade vi tråkmatte, bara en konstig genomgång.

  Och sedan blev jag besviken, direkt efter matten och innan språkvalet, då jag skulle följa med sjuklingen Mikaela till bussen. Det snöade !!! Morgonen som var varm, lunchrasten som var varm, och sen helt plötsligt började det snöa! Men tur har det gått över nu, och solen lyser igen, wiho *ler*

Efter språkvalet hade vi iallafall hemkunskap, då jag fick skolk för något jag inte skulle få skolk för, men kom iallfall kanske en 20minuter försent så då började vi jobba med engelska uppsattsen och sedan fick vi laga varm macka och smoothie. Hehe, Jag och Anton alltså.. hehe, lite för mycket smoothie maybe? Och jag fick ont i huvudet..

Just nu är jag ensam hemma och lyssnar på hög musik. Ikväll går jag nog ut igen om jag orkar. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0