20 Mars. Käre skola, hejdå. FREDAG, helg, HEJ.

Usch! Av lycka. Fredag. Så himla skönt. Fast just nu mår jag bara illa av äcklig hallonkräm, fy.
Jaja. Somnade nästan på alla lektioner som var fast blev piggare till slöjden. Då stog nog halva klassen av halva klassen runt mig för att hjälpa med påsen jag gör, men ingen kunde så det vart inget tills kuratorn kom o hämtade mig och vi prata lite. Och sedan hade vi idrottsprov. Jag kunde faktiskt allting, eller nästan. Hoppas på iallafall högst 5 fel (men tror på 2-3 fel). Efter det gick jag till konsum för att köpa philadelfia och tuggummi så det var det . Och sen träffade jag Jonatan, Fernando, Emil, Simon, Carro som alla trodde det gick dåligt för mig eftersom jag var snabb.

Men iallafall, Ikväll blir det hemmakväll. Eftersom jag kanske sover över hos M imorgon om hon blir frisk. Och så har syster bakat morotskaka, så det blir svull + Lets dance(?) Eller har det kanske slutat? Haha jag har noll koll.


Jusste, igår efter skolan ringde syster och bad mig hoppa på bussen med en tröja + mobilen hon nu solt, så det gjorde jag och fy vad vi garva inne på sassas.
han i kassan: "ah, säg då ra"
syster: "aha.. Mia ..."
kassan "Neeeeejj! nummret!"
syster "Jahaaaa! haha 90...."
kassan "det räcker"
syster "13.."
kassan "det räckeer!"
*asgarv*
han i kassan kunde inte heller sluta garva så där stog vi som puckon :D haha åh.



Kommentarer
Malin

sv: Okej, tacktack!



morotskaka låter smaskigt =)

2009-03-20 @ 18:20:20
URL: http://malinworlin.blogg.se/
http://eerikandersson.blogg.se

haha ^^ tv, tjocka mej med godis :D sj?

2009-03-20 @ 18:51:19
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Liene

sv dte hålle rnog i sig oc även om inte så är det snyggt:) köp några fast dom för 199 kr kanske hellre, även om det här är lite bättre matrial men äsch.



jag ska okcås kolla på let's dance:) och käka choklad, mums. Morotskaka lät inte fel det heller.

2009-03-20 @ 18:53:08
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0