23 Mars. Beep-test

Det gick dåligt. Bara Godkänt. Och yr efter + ont i halsen. Jag måste verkligen träna min kondition. Nu nu nu. Ska nog ta tag i det. Någon som vill springa med mig?

Det vart mycket snack om Lördagen och Söndagen idag, och jag skrattar fortfarande åt vissa saker, haha.

Nu är jag fett sugen på chokladpudding som jag gjorde igår.. ååh. varför gjorde jag det för? jaja, någon måste ju äta upp den... och det blir nog jag.. jaja! kanske kan träna lite efter och sedan duscha.
  Fortfarande sur över beep-testet.

Och idag fyller Rasmus år, grattis på femtonårsdagen grabben! :D

Skriver med senare ikväll om jag inte går ut då. Hugs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0