24 Mars. Sådan Tisdag

Tjingelingling.
och nu tänker alla särkert på dendär låten som var med i melodilfestivalen.
Dagen har varit seg som alla andra. Men morgonen extra seg, bråttom, och så hade jag ingen tröja så fick smsa jennifer och be henne ta med en tjockiströja till mig vilket hon gjorde:). Fast det var skönt att vi fick se på film hela SOlektionen+ halva svenskalektionen. Och sedan köpte jag toast och så ringde soc på lektionen och bestämde möte på torsdag. Och så fick vi leka på mentortiden somvanligt..

Tisdagkväll: Ut om någon tvingar ut mig, annars hemma&chilla
Onsdag: Skola, Dans
Torsdag: Skola, Möte med kuratorn+mamma, Möte med soc, Ut
Fredag: Skola, Ut
Lördag: Träna, Fest.
Söndag: Sova.

Vi hörs någon annan dag eller senare ikväll. PJUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0