9 Mars Lundi. Manillaskolan

Hejsan hejsan sötisar. Sitter just nu i mammas klassrum med massa franska omkring mig hihi. &Helt alone. Menmen, dagen har varit typ bra. Förutom min mage som har bråkat sen igårkväll. Menmen, det har jag tålt. Vi har snackat teckenspråk, haft drama, teckenspråk igen och läxläsning & resten av veckan blir det väl samma sak. Typiskt att man inte kan få sovmorgon hihi.. Vaknade ju av alarmet som gick 05.58 på mobilen imorsse -.- Aja, bäst jag vänjer mig.

Jag har inte direkt någonting att göra så ska nog kolla runt lite och om en timme + 20 minuter ska jag&mor till mentor stället för att jag ska lära mig o hitta (a) Så mer om det berättar jag när jag kommer hem.

Imorsse sa mamma också åt mig att vi skulle köpa skor eftersom hon inte tillåter mig gå runt med mina vita tygskor som är sönder, så det kanske vi gör efter. Hehe, bäst jag passar på o leta nu på nätet efter några söta. Dock vill jag ha tygskor/converse, vilket mamma inte tycker är någon smart idé. Menmen, Ciao


Kommentarer
Sessan is bride to be

Jazzdans är inte min grej, har testat! Street och hip hop är mer min grej, mer funk å så! Jazzdans är alldeles för fint och jag känner mig såå klumpig =(



vad shoppade du för skoj då? Jag älskar den turkosa klänningne, men har köpstopp just nu =(

2009-03-09 @ 16:28:38
URL: http://sessan82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0