Under Mina Femton År Har Jag Underbara Minnen.


Idag har jag typ bara gjort detta. Och jag orkade böja mig ner och ner ett par gånger för att städa golvet som var fullt med kläder.

Men bilderna föreställer :
blå vit prickig till vänster : syster rebecca och jag en varm sommardag då vi dricker nyttig dricka och spelar kort. 2007 typ
stående bild långt ner : jag och rebecca igen. 2005-06
stående bild & ramen är gjord av mig i liten ålder : jag som sitter i knät på någons pappa.
vit ram längst upp : bästavän jennifer och jag sitter i hennes båt och skrattar. sommaren 07?
näst till vänster: jag och alla kompisarna som firar min födelsedag&stora gitarrtårtan. 05-06?
längst till höger med rosa ram : syster kristin och jag. var jättesur den dagen men ser ändå ett leende på läpparna. sommardag 05?
och bilden i mitten från vänster till höger : tid under mitt liv. gråter för jag tappat kakor på golvet, gråter för jag käkar tårta, liten lucia. sommardag. jag på en stol på något ställe jag inte minns. sommarklädd hos kusin felicia. glasögon och grattis mamma-dag. på skateboard och såklart alla skydd som finns. sommardag i spanien. stolt vald lucia. vit-cool-snygg-plattathår-klädd innan party. skolfoto under några år. trött dag i ny tröja+örhängen från NY.
och tyg saken till höger : information från när jag döptes.
rosen : från någon dansuppvisning några år tillbaka.


Kommentarer
Liene

vad fint du gjorde det!

2009-03-28 @ 19:01:51
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0