1 Maj. Inte Rekordvärme, Men H ä r l i g t .

Runt 12, 1 träffade jag Micke & en kompis till honom som hette Rasmus, & sedan skulle de käka lunch på vaskos (he he he, ovanligt). Men sen mötte vi iallafall Viktor och Marcus, och då även Frida och Victoria. Så vi bar oss iväg till Handen c. Eller utan Micke o Rasmus då. Där åt de andra på donken och efter det (runt 16) åkte vi hem och fick vänta ca 40minuter på det förbannande tåget. Men kom hem iallafall lagom till middan.
Efter när jag fick reda på att Talang inte skulle vara gick jag till skolan, där min systers cyckel (som egentligen är min mammas) stod. Den tog jag och cyklade vidare till konsum för att skicka iväg ett par shorts och köpa godis. Så det blev mjölkchokladrulle till sis, bubbelchoklad till mig + två vanlijbullar och en break. Gottgott, + Poskodmiljonären och CSI. ;)


Kommentarer
MALIN

Svar: Tack så mycket! Hihi, jag behöver verkligen köpa kläder men jag måste spara till bästa kompisens present.. surt men det är det värt hoppas jag :)

2009-05-01 @ 21:44:53
URL: http://malinworlin.blogg.se/
ELLEN AHL AXELSSON

Rubriken stämmer bra in denna dagen :).

2009-05-01 @ 22:19:17
URL: http://alatariiel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0