22 Maj. Gör Först, Fråga Sen.

Godmorgon. Vaknade 14.00 imorsse, eller idag borde man väl säga? 14 timmars sömn nästan exakt, och ingen huvudvärk eftersom det blir 16 tillsammans från det igår på dagen (=2 nätter, fattarni?)
Men iallafall, 5 nya sms och ca tio från inatt också, omg alla bara bombar mig nuförtiden. Men vädret är iallafall kasstkasstkasst idag, regn och blött, eller bara blött nu men enligt några har det regnat resten av dagen då jag sov. Idag hade jag tänkt mig gå ut senare ikväll, men knappast att jag kommer ha någon ork för det om det skulle komma regn senare också, fy&blä, isåfall vill jag hem till någon :p
Nej, nu ska jag ta mig ett winerbröd, puss ;D Hur är erat väder idag?


Kommentarer
Michelle [My life, my story, my words]

svar; Okeej :P Jo jag är också trött ^^

2009-05-22 @ 15:30:22
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Michelle [My life, my story, my words]

svar; Okeej :P Jo jag är också trött ^^

2009-05-22 @ 15:30:22
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0