28 Maj. De Sista Dagarna Är Jobbigast.

Idag fick jag gå ensam i regnet till skolan utan sällskap, eftersom J är fortfarande sjuk. Men väl framme satt jag och försökte plugga no omprov, men blunda ett par gånger och det skulle jag även vilja göra nu. Efter det hade vi engelska och ett gramatik prov, det gick bra enligt mig, men eftersom jag är sämst på engelska fick jag inte ens hälften rätt om jag ska vara säker. Well, vi hade lunch och sedan matte då vi körde tecknet, jag och Therese mot Jonny och Jerry, det gick dåligt när Therese körde, men inte när Evelyn kom in i bilden hihi, och ingen aning om vem som vann eftersom en hel del pojkar kastade kort lite här och där.
Jag åkte till stockholm södra efter vid 12tiden och träffade de på SCÄ, satt och pratade en timme och fick fylla i lite papper somvanligt + vägning och puls. Och även fick jag en till "matdagbok" som ska räcka tills nästa gång jag ska träffa henne, hoppas hon blir gladare då, och tydligen måste jag käka väldigt mycke frukost och även lunchen i matsalen..

Snart kommer mamma och då ska vi lite senare på utvecklingssamtal och få höra hur dålig jag är i skolan, och efter det middag + en massa plugg. Ljus omprov+engelska omprov imorgon, och sedan tre stycken nästa vecka...Suck. Men, jag hoppas jag inte är ensam om att ha massor att göra dehär sista dagarna innan det sköna långa sommarlovet?


Kommentarer
LIENE

jag har massor att göra den här veckan, lärarna sätter betygen redan nästa så då ska allt vara inlämnat, rätt jobbigt det men men kanske bättre än att ha fullt upp hela tiden före sommarlovet.

2009-05-28 @ 16:23:37
URL: http://lienes.blogg.se/
michaela

sv; ja dom var riktigt söta=)

2009-05-28 @ 17:45:36
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
S

Fin blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2009-05-28 @ 17:58:44
URL: http://sandralena.blogg.se/
S

SV: Så lite så. Har lagt till dig nu:)

Jovisst det är bara bra. Hur är det själv?



xxxx

2009-05-28 @ 18:14:17
URL: http://sandralena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0