7 Maj. Prover & Skola.

Goddag, eller något sådant. Min dag började med att jag försov mig, i cirka 25minuter, men jag snabbade(?) på mig och hann träffa J. Gick upp till läkarmottagningen och där satte jag mig i soffan bland de gamla gubbarna. Efter tre innan mig (en trängde sig före) så ställde jag mig upp och gick in till sjuksköterskan och gav mina papper.
  Där det stod jättemånga konstiga saker, om järn och sådant, och vissa var ifyllda. Så hon kollade egenom allting och sedan tog hon bara fler och fler "burkar" som blodet skulle komma i sedan, 7 stycken var det! Men jag är van, så ett stick gjorde inte så mycket ;) haha. Dock gjorde det faktiskt ont, ondare än vanligt, men kanske för nålen var inne ännu längre än förut?

Jag kom iallafall till no lektionen sen, och alla trodde jag skolkade ...
Suck, blir så arg bara för att lärarna tror jag alltid skolkar fast jag bara har haft annat för mig innan.. Och när jag åker iväg tidigare för att göra någonting, så ja.. Menmen, får hoppas vissa litar på mig (;
Jag klarade iallafall labben, fast vad gör det enligt våran lärare? Jag har inte klarat proven så får ändå IckeGodkänt.

  På hemkunskapen gjorde vi kakor, jag och Anton ville göra chokladkakor. Men inte så lyckat. Först häller han i mer och mer mjöl för han trodde det stod att man kunde ha i ca 4 dl(?) men man skulle ha i 1 3/4.. Hahaha, så vi gjorde om, och då tog jag för lite smör. Om bara han och jag kunde tänka tillsammans skulle det nog funkat. Men resultatet blev att de blev ganska torra och smakade mjöl. (Men jag säger att nästan ingens blev perfa. 2 av grupperna fick göra om för att de smälte i ugnen, och en grupps kakor smakade kanel.)

  Under denna dag kan jag iallafall avslöja lite saker;
  Jag klarar inte av att kolla på när de stoppar nålen in i armen (eller fingret).
  Jag har fått IG i No. & även så hatar jag No.
  Jag kanske inte är duktig på att baka chokladkakor, men kladdkaka & diska kan jag allt ;)
  &jag blir av med min hicka jättesnabbt om jag har Jerry i närheten som skrämmer livet ur mig (eller slänger upp mig i luften) he he he.


Kommentarer
andrine

sv; ja verkligen =D men jag fick sluta 13.00 ist ;*

2009-05-07 @ 17:47:13
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
J

Sv; Du kmr säkert in! Vad har du valt?

2009-05-07 @ 18:38:52
URL: http://jantra.blogg.se/
Liene

älskar HK för då får man göra massa gott:D

synd att du fick IG i NO, men usch hatar de ämnena.

2009-05-07 @ 21:14:59
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0