8 Maj. Så Länge Jag Minns.

Ja, somsagt började dagen med sovmorgon, och sedan möte. Denna gång med socialen som verkade trevlig. Satt och prata i ca en timme + lite gråt, och sedan fick jag svara på en massa frågor om mig själv på datorn, det kanske tog en timme. Efter det åkte jag hem tillsammans med fullisar, som stog och skrek och spotta på varandra (video kommer senare med deras skrik). Och så klev jag av i handen och satt o väntade på klassen. Tills de kom och började plaska i vattnet medans jag och några andra kollade på, och efter jag&Viktor gått en promenix var pappa i vattnet o simmade. Aja, efter blev det tjejdags och alla är ju spegelapor, he he he.


blå : normal person
grå : jag.


Kommentarer
C

oj, vad har hänt..?

2009-05-08 @ 19:25:21
URL: http://chrj.blogg.se/
isabelle

Fin blogg :)

2009-05-08 @ 19:36:02
URL: http://Cuteblonde.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0