9 Maj. Härlig Moppekväll ;-)

Tjena. Precis kommit hem såhär lite försent. Träffade Jerry&Micke efter middan och senare Anton, Viktor&Marcus. Hehe allting blev kaos med J moppe vid skolan och vi fick rulla den till oss för att knacka på grannarna om batteriladdare & fick sedan från ena grannen lite sladdar, och från andra grannen hans garage. Där även en moppe redan stod, som var till salu och M tänkte köpa den. Sådär passande. & så kom Pierre förbi med hans och åkte lite. Vi försökte iallafall ladda den i nån timme (runt 22.) tills M&J pappa fick komma med en bättre laddare då vi fippla med den och gick lite promenad för att få värme. Efter det kom grannen som ägde garaget och hjälpte lite till, då M&J pappa fick för sig för att köpa moppen som stod där inne, så det blev gjort och en massa glädje (förutom Marcus som ville ha den), hihi stackaren. Men aja, moppen blev iallafall köpt av Micke som egentligen skulle köpa en imorgon. Så ja, en lyckad kväll tack vare mig kan man säga :p eftersom det var jag som kände grannarna och då såg moppen (a) & nu ska jag sova, och imorgon spendera hela dagen med syster eftersom jag inte hann vara med henne ikväll, im sorry. puss&natti


Kommentarer
Amanda

fin blogg

2009-05-10 @ 00:08:36
URL: http://untilidie.blogg.se/
LIENE

sv: hihi ja visst var hon söt:) tockis är gulligt! men bara för tjocka katter, är dina det?



hoppas du får en fin dag idag med din syrra:)

2009-05-10 @ 09:13:50
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: bra att du redan visste om tipset;)

2009-05-10 @ 10:16:44
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0