Dumma Stora Cykel. Dumma Tunga Mjölk. Dumma Svidande Vatten.

Ja, det räckte inte med en svullen och blå handled, utan när jag kollade på det blåmärket som var litet imorsse, var det jättestort nu + det såg ut som en blåtira. Sedan, tyckte jag att jag skulle cykla och köpa mjölk, med en hand som funka och den andra halvt. Då såklart ska jag ramla och skrapa upp både jeansen och knät så det kom en massa grus och blod och där fick jag cykla och skämmas och bli arg över cykeln som inte ville styra med mjölken framför mig.

Jaja, innan allt detdär, så var jag en stund med Viktor, Marcus, Anton&Rasmus, och sedan kom Jerry som sedan skjutsade hem mig :) snällt.

& kvällen slutade med att helikoptern kom och stannade precis utanför huset på fotbollsplan, och jag gick ut för att se att ingen av de som fipplar med sina moppar var den som skulle åka till sjukan. Men så var det inte, utan alla dom åkte istället till mig när jag kom ut och så kom en ambulansbil med en snubbe i som hade gjort illa sig.
Haha, vet ni vad de andra sa då? "Karin, du är den som borde gå dit och åka till sjukan" och det kunde jag faktiskt hålla med om. Ett stort blåmärke på sidan av knät, ett stort och djupt(enligt mig) skrapsår med grus och blod på knät, och en hand som har ett blåmärke och svullet.

Jaja, wish me good luck inför imorgon hos läkaren, om inte svullnaden har gått ner dåra. ;) puss&nattinatt.
22.18 & btw, för er som vill veta ska jag nog be Rasmus sluta åka moppe bara för att jag ska kunna sova, he he he.
22.19. Grattis Evelyn på femtonårsdagen! <3 iloveyou


Kommentarer
Aziza

aha nehe okej, va synd :/

haha, ska bli kul de och tack! :D

godnatt<3

2009-05-12 @ 22:18:12
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Vilja

svar: Usch, jobbigt med sånna dagar! Med mig så är det bara bra :)

2009-05-12 @ 22:21:26
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
andrine

sv; tacktacktack! =D<3

2009-05-12 @ 22:25:14
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/
Liene

sv: kanske går fortfarande att ladda ner:) gå in unde rmin kategori "bloggdesignhjälp" och bläddra lite neråt, där finns det en länk till sidan man laddar ner PS på.



usch har du gjort illa dig?:/ hoppas dte g¨r bra hos läkaren idag och att såret läks snart.

kram

2009-05-13 @ 07:17:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Sofia

ja verkligen :)

2009-05-13 @ 16:38:15
URL: http://gaspedal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0