Enkelt Och Snabbt.

Kommit hem från en regning gården moppe ute kväll med några av de söta. Blöt, kall och hur törstig som helst, men i dessa lägen ska man såklart ha bara mjölk och vatten hemma. Blä blä och åter blä. Hammarby-AIK på tv, och jag är gnagare, men bryr mig inte, bryr mig bara om V eller P kommer hem från matchen ikväll helt nerslagna, men de hoppas vi inte.<3 Imorgon blire 23 grader, lördag 25, och söndag 28 om jag minns rätt, en massa solning alltså! Och en hel del plugg, gissa hur taggad jag är på att få G i no nu, men jag kommer aldrig få det men ändå.. Åh, vad arg jag blir om engelska omprovet går piss imorgon :( Nej, nu hoppas vi på det bästa och ni håller tummarna för mig ;-) Det posetiva är att jag är påväg till MVG i bild ;-D happy face. Och jag har fått en dum idé om att lära mig en låt på gitarr och även kunna sjunga den eftersom jag är helt jäkla kär i låten. Men jag kommer ge upp, och jag kan varken spela gitarr eller sjuga. Åh, nu sitter jag och bloggar istället för att plugga, istället för att få bättre betyg, istället för att kunna gå på estetiska gymnasiet som jag vill. Men måste iallafall ta bort sminket nu och dricka i mig lite vatten. Kram, skumt inlägg i know.


Kommentarer
Aziza

aha okej, haha vrf? :O

2009-05-29 @ 14:19:30
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
LIENE

sv: hehe jag tycker det var iaf kul att göra upp elden:P min grupp var så envisa så til sist fick vi vattnet att koka.



jag håller tummarna för dig:)

och skönt att det ska bli så varmt i helgen, åh ska också sola då.

2009-05-29 @ 17:09:59
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: hehe jag tycker det var iaf kul att göra upp elden:P min grupp var så envisa så til sist fick vi vattnet att koka.



jag håller tummarna för dig:)

och skönt att det ska bli så varmt i helgen, åh ska också sola då.

2009-05-29 @ 17:10:02
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0