Gjort Är Gjort, Sagt Är Sagt.

Kvällen igår tycker jag blev lite lyckad sådär. Först träffade jag Viktor, Jonny, Marcus och Pierre när jag var på sjukt dåligt humör, men det gick över när vi träffade de andra killarna och gick hem till V en stund. Efter det gick vi runt lite och det slutade med att vi var ca 40pers? + ny kompis(?) haha.. Jaja, kom hem runt 11 & fy vad mina händer frös + min axel hade kronglat till sig eftersom jag stog o spände mig hela jäkla tiden i kylan, ajajaj! Men hade ni det bra igår då?
Idag har jag inga planer, men jag hoppas att någon vill dra mig ut i solen. ..om jag får

kolla vad liten brasan hade blivit när vi kom (runt halv 8, & de tände kl 7). Boring, och sen körde dem bara få raketer runt 9. Kvällen blev iallafall hyffsat bra.


Kommentarer
michaela

ja verkligen :)

köpte min där förra året också och blir nog samma igen :)

2009-05-01 @ 14:01:29
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0