Utekvällar.

Igårkväll vart det utekväll i kylan, men härligt var det ändå en stund, tills alla blev deppiga och bara snackade skit, men blev allt trevligare på natten sedan, och uppesittarnatt blev det allt! ;) haha. Max och jag. De andra gick in och somnade, och sedan ringde vi dem bombande för att få frukost efter att ha varit hungrig kanske 5timmar. & även när vi fick gå till deras hus (vi var i bastun vid sjön innan) så fick vi vänta ca en timme på att Micke skulle vakna och skjutsa hem oss, men hemma var vi runt 11 tiden och jag sov till runt halv 2 då syster kom in och väckte mig. fyfan jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv säger jag bara :o men kaffe, dusch och sminkning gjorde susen och är pigg nu. Ut ikväll igen och nu blev det middag, ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0