29 Maj. Sommaren?

Varmtvarmtvarmt.
Dagen började med myspyskläder och promenad med J till skolan, där det blev 3 timmars film (Australia), och de sista 45minuterna sov jag. Efter hade vi slöjd och en hel del prat med läraren, och efter det upp till skogen och träffa alla myggor och gå tipspromenad. Sedan åt jag mackor hemma hos Anton tillsammans med honom och Robbin, och sedan åkte vi till handen där vi även träffade Emil och Sebbe, och några kompisar till dem. Hemma till tungelsta mötte vi Micke&Jeppe, och sedan var jag och Anton med Viktor och Marcus, men pågrund av att de skulle tanka och jag hem för att vila magen gick vi skilda vägar och nu sitter jag här och väntar på den goda middagen - hemmagjord pizza. ;-)
Senare ska jag antagligen kolla på Emils och Sebbes spelning med bandet, eller så stannar jag här ute, eller hemma. Beror vad magen vill och vad de andra vill, hehe.

&Imorgon ska jag solasolasola, och förhoppningsvis är jag ensam hemma hela dagen, N a j s.
Hur många grader har ni? ;-)


Kommentarer
irene

har ingen aning, ingeting planerat :) självåd? :)

2009-05-29 @ 18:23:07
URL: http://irenephilippou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0