12 Nov.

Jag tvättar åt dig. Jag städar mitt rum. Jag diskar åt dig. Jag bäddar min säng. Jag pluggar. Jag bakar åt dig.

Jag har faktiskt 5 IG varningar i SO, Slöjd, NO, Idrott, Eng (& chans på G i SO, Slöjd(vg?), Eng)
Jag har faktiskt 2 G i Ma, Musik (& chans på VG i Musik om jag spelar upp en låt på gitarr)
Jag har faktiskt 3 VG i Sv, Bild, Hkk (& chans på MVG i Bild)

8;an ; 90p
Just nu ; 65p
Mina chanser ; 105p

Well, mitt gymnasium i Ö, behöver man bara G i Sv, Eng, Matte.

Plugga eller flytta. Jag får väl flytta om du tycker att jag inte pluggar. Vissa lektioner kan gå bra, vissa dåligt. Men jag kan göra bra ifrån mig och alla försover sig lite då&då. Har faktiskt klarat det mesta som jag tyckt är svårt. Men som du vill, jag kan flytta om du vill det.



Kommentarer
E

Men Karin, jag tyckte också att jag hade "okej" betyg när jag gick i nian. Men de var skit! Precis som dina. 5 ig, 2 g och 2 vg? Det är väl inget att skryta med direkt. Det är inte okej att bara anstränga sig lite halvdant när man känner för det. Och det är inte okej att försova sig stup i kvarten och sen skita i att gå till skolan. Tro mig, jag har gjort det misstaget. Jag älskar dig gumman, men det är faktiskt bra att han tjatar, tänk om han inte brydde sig om dig eller din framtid, hur skulle det kännas? Jag älskar dig och du har fortfarande en chans att faktiskt få göra det du vill med ditt liv. Kan du inte ta den chansen, för din skull? Sen spelar det ju ingen roll om du gör det i S eller Ö, bara du tar chansen och inser att det är ditt liv det handlar om. PUSS

2009-11-12 @ 21:31:09
LIENE

tråkigt att det går så svårt med dina betyg, för IG är ju inte så bra:/

2009-11-14 @ 12:19:47
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0