17 November.

Min dator är seg. Min o min är det ju inte. Men den är iallafall seg! Jag som försöker fixa bloggen och så, nejnej, det ska krångla och allt möjligt!

Men iallafall, både igår&idag vaknade jag vid 6 tiden ;-) Duktigtduktigt! Dock inte lika duktig i skolan kanske ;p men det funkar. 4 lektioner idag och det var svenska, idrott, musik & engelska. Musiken ska vi satsa nu på högre betyg genom att spela en låt på instrument. Låten nedan valde jag & vi får se hur det går.


Snart blir det även luciatåg i skolan. Nu på torsdag har vi, B-laget vårat första möte så vi hoppas på att folk kommer. Och sedan blir det lucia med hela skolan också.
Och snart jul . ..snö.

Nu ska jag fixa bloggen lite & komigen, kommentera!



Kommentarer
jennifer

älska snö, hihi :)<3

2009-11-17 @ 21:43:34
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0