10 Oktober.

Från förra inlägget, att ha någonting o göra, blev det att göra om min navelpiercing gratis o bra. Sätt dit en lila blomma ;-)

Idag vaknade jag halv två av 6 missade samtal och 3 sms, men tog ändå på mig runt två timmar att piggna upp och sedan kilade jag iväg för att se på lite innebandy matcher. Kvällen har rullat på och är otrolig kall och tråkig. Darför sitter jag nu här medans min syster vilar, bror på jobbet och pappa inne i stan. Skulle vara mysigt att ha sällskap, vilket jag kunde få om jag åker moppe i ca 30minuter. I mörkret också eftersom idag skulle pappa försöka fixa min lampa till halvlyset men stället var stängt och han fick sätta dit sakerna igen och nu funkar varken halv eller hel.

Imorgon har jag inte heller några planer för dagen. Söndag, men som en Lördag eftersom vi är lediga på Måndag. Ska väl försöka ha det roligt och fixa mitt körkort med bild osv. Hm, vilken bild ska man välja då? Knappast nya skolfotot iallafall! Blä.



Tråkigt nog kan jag inte göra om någonting annat nu eftersom jag har inga fler piercingar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0