Bloggen mer social!

Vad tycker ni? Börja bli mer social med bloggen kanske är en smart idé?

Idag vaknade jag vid 11 tiden och gick upp, ja, egentligen är ju klockan 12, men ändå inte, haha. Vid tvåtiden tog jag bussen upp till vh tillsammans med Anton. Där mötte vi några stycken och tog små promenader. Just nu är jag hemma och himlen börjar redan bli mörk. Undra om jag ska ta moppen ikväll? Eller om jag ska gå? Inte vet jag heller vad som händer ikväll men hoppas på skoj. Eftersom imorgon blir det so pluggning...kul. Och sedan övernattar jag och min syster över hos mamma på torsdag.
De sista dagarna på lovet blir det nog roligtroligt med mega och lite sånt, hoppas bara på pengar .. ;-)

Slänger upp lite outfit bilder senare. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0