Du Förstör Mig.

Dagens planer;

Måla naglarna
Måla tånaglarna
Duscha

Smörja in mig
Skriva ut gitarracord
Spela lite gitarr Orkar inte
Städa rummet Orkar inte
Ladda kameran Orkar inte
Ut

I sista sekund och jag hann. We are best. Men ändå blir det klagomål. Bestäm dig hit eller dit, hur du vill ha det, varför du är hemma från skolan. Ring och väck mig på mornarna istället för att klaga! Var snäll och strässa mig inte med allting. Var glad att jag klarat vissa saker som du velat. Men klaga fan inte för jag är tonåring.
Man har det som man har det...

Värre blir som ingen dröm uppfyllen. Inga pengar för att göra allt verkligt. Ingen kärlek för att ha någon som förstår. Ingen riktig bästavänskap med den personen som förstod allt. Allt är knas. Jag är knasig.
Frågan nu är, dröm eller försöka med någonting annat? kvar eller bort? eller inte orka med någonting och bara gå?
Jag behöver dig som alltid fanns där. Min kärlek. Men jag vill inte..


P.s skolfotot på mig vart hur fult som helst. Kanske inte klassfotot förutom att jag leker med läpppiercingen och håret är lockigt, men självfotot ser man hela mitt fula ansikte och minen är hur ful som helst, mitt headset syns, bhbandet är äckligt och piercingen står utåt.



Kommentarer
LIENE

sv: haha bullmonster:P så där gjorde jag en gång när min mamma hade bakat bullar, jag åt typ upp alla.



Synd att ditt skoloto ble misslyckat:/

jag måste gå till brevlådan och se om jag fått mina skolfoton.

2009-10-08 @ 14:12:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Miss Dirtyword

Intresserad av att läsa något roligt och följa alla förslag och tankar jag har att ge ? kika gärna in och hoppas något fastnar hos dig.. fastnar för att läsa vidare min blogg och ge mig tips och råd och följa mina tips och råd och beskymmer. ^^

2009-10-09 @ 11:01:17
URL: http://metrobloggen.se/dirtyword


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0