Min shoppinglista förr och nu

Minns ni?

Förr ville jag ha ;
svart skinnjacka
svarta stuprör
brun väska
svarta pumps dinsko/nelly
ljusblå stuprör
svart lång tubtop Bikbok
värmeskydd för håret åhlens?
svarta lr bruna gladiator
hårsprej hm
vit bikini nelly
läpp smycke punktshop/internet
navel smycke internet.

Och nu ;
brun väska
svarta pumps
ljusblå stuprör
hårsprej
navelsmycke
tungpiercing
crossmoppe
vinterskor
tröjor


Jag har inte hört någonting nytt om det. Men hoppas fortfarande och ska fixa mig nu och sedan ut. Skriver mer när det blir glada nyheter. Pusshej


Kommentarer
Aziza

har användarnamn o lösen nu så du vet..

namn; azizaa , lösen; pussy

har en anledning till de men vet inte om jag vill berätta..

2009-10-04 @ 01:54:53
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
LIENE

vad mycket du vill ha:)

2009-10-04 @ 09:08:29
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0