26 September. Hej.

Ingen läser min blogg. Men det är ju inte så konstigt. Jag skriver ju inte ett skit! Fy.

Min fredag i ord iallafall ; trött, kaffe, äckelhår, v&n, kaffe, dator, makaroner, skoljogg, fusk, moppe, kaffe, moppe, vh, tungelsta, makaroner, moppe, strumpor, choklad, trött, och vid denhär tidpunkten borde jag ta tablett och smörja in mig mot det jobbiga viruset jag har i huden som gör att hela överkroppen kliar som satan. Imorgon blir det uppkörning på moppe eftersom jag klarade teorin. Hjälp, hjälp, tänk om jag inte klarar det nudå! Shit, hela morgonen kommer jag åka runt i sirklar och sicksack. Wish me good luck om någon ens läser bloggen nuförtiden. Sov sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0