5 September. Lördag.

Vad är jag utan kaffe? Blir mätt. Gott. Piggande. Brunt. (haha brunt, där hade jag ingen fantasi).
Men iallafall. Tänker fortfarande på kvällen igår, shitshitshit, en del kommer prata om det. Eller?... Jo. Och jag kommer hosta i varje mening. Men, hela dagen har nästan redan gått. Jag vaknade ju halv ett., Av en konstig dröm. Och idag ville E att jag skulle följa med till tungelsta dagen men jag måste både duscha och städa rummet innan jag går, annars kommer det aldrig bli av! Före och efter bilder kommer. Ska börja bli lite mer social med bloggen igen, så kommentera och prenumenera! ;-)
Och ikväll får vi se vad som händer, man kan ju hoppas på något kul. Och mindre läskigt än igår. hö-hö-hö.



Kommentarer
Michelle [My life, my story, my words]

svar; Åh tack så mycket :D<3

2009-09-06 @ 11:36:48
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0