1 Augusti 2010.

Shit, klockan är bara ett. Jag vaknade för en timme sedan brevid Max. Gick upp för att kolla till Gaston, och han vaknade precis och ville p.u.s.s.a.s :D Gissa om jag blev glad? ;-) Sen fick jag ta med honom till rummet för att han skulle få pussa Max och väcka honom (jag som hatar att väcka människor, har lärt mig att G kör det jobbet nu, he-he). Vi gick till Rasmus och träffade några stycken där från hans släkt...
   En fråga, vad svarar man när någon säger "gud vad söt din hund är!"? Ska man säga tack, även fast det inte var till mig.. Eller ska man stå där som ett fån och le lite gulligt? Haha... 

Idag skulle vara en underbar dag att åka till handen. Handen centrum med G och hämta min mobil. Och pengar skulle vara bra då också, för att köpa nya hörlurar till mobilen. Åhhh.. Vad sega dom är på att fixa den!! hiih. Suck.

Nä.. Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ångest inför gymnasiet..



Kommentarer
Hannah

Hahaha! :D Känner så igen det där med kommentaren om "gud vad söt din hund är". Känns så dumt att säga tack tycker jag... ;)

2010-08-01 @ 23:43:29
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0