12 Augusti 2010.

Idag fyller Kristin år. Min käraste syster blir tjugo! Shiet, det är inte bara lite galet hur snabbt tiden går.

...och jag drömmer mig bort om att jag vill fylla år. Ett halvår kvar, och då blir jag 17. Måste firas och göra något kul. En torsdag. Och sen är det bara ett år och jag blir 18! Ett och ett halvår + 5 dagar. 17 Februari. Underbartttt.

Nu ska jag gå ut med Gaston fall han inte har somnat igen efter allt springande. Blir förmodligen ensam hela dagen så får se vad jag hittar på. Pusssålänge.



Kommentarer
Hannah

Grattis! :)

Vill också bli arton, haha! Får dock vänta lite till, plus längre än de andra då jag är lite seg... ;) Haha!



sv: Men shit, fyfan vad läskigt. :s

Haha, tack! :D Jag gillar inte att det börjar bli mer och mer höst för varje dag, igår blev det mörkt redan klockan tio. Då var det kolsvart ute.. :( Det som brukade vara ljust så länge liksom? Vill inte ha höst redan! :o



Kram

2010-08-12 @ 12:36:47
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0