17 Augusti.

Idag vaknade jag först av att K & G kommer in till mig för att jag skulle upp. Men jag somnade om ett tag till till runt nio, då Nathalie ville mötas. Så jag fick promenera med G som var på jättejobbigt humör till N och var med henne en stund medans hon var barnvakt. Och efter det följde jag henne till bussen och sedan gick jag hem. Snacka om helt slut! Dagen har varit otroligt seg och regnet har fallit då och då. Men ingen har klagat här. G har hoppat i vattenpölar och gjort pölar härhemma, K har sovit, och jag kollat på tv hela dagen.
Jag vill göra något ikväll, men är så otroligt seg fortfarande att det nog inte blir något. Syster R kommer också om någon timme och stannar till torsdag. :)

Test på Facebook "Vad händer ikväll?" : "Du sätter en äppelbit i halsen och dör". Jo.. något sånt händer väl!

Imorgon måste jag till handen iallafall. Lämnade in ett armband igår som ska hämtas. Hoppas bara det blev fint..



Kommentarer
Madde

Tack så mycket:) Kan ej lägga upp bilder större än 500 breda. Ej gjort om bloggen än.:)

2010-08-17 @ 20:00:21
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0