19 Augusti.

Min hund väääääägrar sova !!! Jag får damp snart. Han har varit jättetrött hela morgonen (från kl 10) och knappt kunnat öppna ögonen. Men han vägrar lägga sig ned och sova. Han ska alltid hitta katten Alice och börja hoppa på henne. Eller så hittar han den nya leksaken som är min systers tandborste. ...och nu ligger han på golvet brevid mig och har huvudet uppe och kollar på A som ligger och sover på en stol. Han blinkar hela tiden. VARFÖR SOVER INTE LILLSKITEN?! haha..

Jaja! Skitsamma, han får väl sova på bussresan som han snart kommer få åka.
Jag, Gaston, Mikaela, Sonia och Alexandra ska nämnligen till handen c och jag ska hämta min efterlängtade mobil!! Är väldigt sugen på donkenmat som jag inte har råd med, men det blir nog ändå en chees skulle jag tro ;-)
Kameran följer med, men får se fall det blir några bilder. Annars blire bilder från igår senare.

Han sooooooover.... hur fan ska jag smyga mig härifrån nu ? jag menar, han kommer vilja följa efter mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0