23 Augusti. Skolstart

Första skoldagen. Jag tog bussen upp med Anton och Marcus, och sen träffade vi Marcus T, Max, Sonny, Jimmy & Rasmus. Såklart skulle ingen av dom hamna i min klass.. Så där satt jag som ett mongo med 16andra människor. Som tur är går vi 10-11 hela denna vecka, och på fredag får vi ett schema. Får se hur länge jag stannar, om jag kommer in på ett vanligt gymnasium som tar in mig även fast jag inte har godkänt i engelska. Men såklart har jag slarvat bort inloggningsuppgifterna, igen!

Idag har iallafall dagen varit skön, jag hoppas nu att G ligger och sover, för jag funderar på att ta med han till detdär stället som jag fotade häromdan. :-) Med tanke på att solen skiner och imorgon ska det regna.. Då jag även ska på interjuv i skolan vid 2. Vi får se! Nu ska jag bara ta det galet lugnt. puss



Kommentarer
sandra

när ska du ta med mig dit då;)?

2010-08-23 @ 20:51:24
URL: http://likehuldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0