3 Augusti. Lång Morgon.

Igår blev det ingen promenad med Evelyn, istället somnade Gaston i min säng vid 10 tiden, och jag la mig brevid en timme senare för att vila lite. Ni kan gissa hur det slutade? Haha jag somnade jagmed.. Vaknade sedan mitt i natten och bar ned G till hans säng och jag tog över mig täcket. Trots att jag hade två par strumpbyxor, en t-shirt, två tjockiströjor, och hundgodis samt bajspåse i fickan. Och smink! Menmen, jag var en aning trött och sov gott tills G kraffsade mot min dörr, då han hade hamnat på andra sidan och råkat putta till dörren. Men han fick vila en stund i sängen med mig , tills det var dags att gå ut & gå! :-)

&Nu sover han efter en lång morgon. Och jag har äntligen hunnit duscha, kollat till mobilen på nätet, skurat golvet lite här&där, tagit hand om tvätten, och sitter nu med en kaffelatte. Känner mig som en mamma haha.. Det som väntas nu är att jag måste ta hand om disken, både plocka ut och in & sen fixa till fotöljerna som jag har stört mig på en aning för lång tid nu. ;-)

Senare träffar jag nog Evelyn och går till konsum för att hämta ut pengar som jag måste ge till A. &Efter det har jag inga planer alls. Förmodligen vara hemma med lillskiten.


Gaston på favoritkudden tillsammans med favoritleksaken. Jag älskar hans linjer runt ögonen!!!



Kommentarer
Hannah

Haha, att man bara ska vila och sedan somnar känner jag igen minsann... ;) Otroligt söt bild, han har verkligen blivit en fluffboll! :D Så fin!!



Sv: Visst ser det mysigt ut? :D Jag älskar regn, det jobbiga är bara att det är så komplicerat att vara ute när man blir så himla blöt, haha! :)

Det kommer kanske, för jag har för mig Cinnamon också var rädd för regn i början men nu är han helt galen i det! :) När man är liten är allt lite extra läskigt ju.. ;)

2010-08-03 @ 15:41:47
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 18:14:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0