6 Augusti. Skratt Så Det Skriker Om Det.

Hej&Hå. Igår blev det en lång kväll. Först åkte jag & Andreas till Niklas och träffade några där. Sen fick jag skjuts hem vid 21 tiden för att kolla till hunden, då han såklart skulle vakna och jag fick gå ut. Då även Max, Rasmus, Joel & Robbin kom förbi och höll mig sällskap. Och precis när vi skulle gå in så kom Tony förbi, då jag bestämde mig för att åka ett tag med honom i bilen. Då vi även träffade folk vid skolan och höll dom sällskap, en aning mycket garv! Haha.. Jag&T kom hem till mig vid 02 tiden och somna direkt.

Sen idag var det ett rent helvete att få upp T ur sängen. Jag blev ju tvungen eftersom Gaston gnällde nedanför sängen och ville hoppa upp och hålla oss sällskap. Tillslut så kom han upp 12, då jag hade varit vaken i 3 timmar, och han åkte hem och Sonia kom istället till mig.
Jag&S åkte till handen och köpte varsin latte och hamnade sen ute i solen. Efter ett tag åkte vi till vh och mötte en social kille som höll oss sällskap ett tag eftersom han var helt galen i min lilla vovve.. Som även busschaffören blev sedan. Haha.

Nu ska jag nog ta och vila lite i sängen, även om jag är sprallig och sliten påenochsammagång. Jag skulle vilja gå ut ikväll, men G pallar inte så mycket. Jaja, vi får se hur det blir! :)
Ha en super fredag!


Kommentarer
Hannah

Aw tack! :D

2010-08-07 @ 18:22:05
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0